-LAURAS-

-LAURAS-

jueves, 16 de julio de 2009

Yellow...


Miercuri seara ora 18:00 am plecat in Dechatlon sa schimbam un tricou de a lui tati si nu mai am gasit.Dar mami mi-a luat mie nite pantaloni lungi rozi si o bluza super draguta dar ast numai din Dechatlon. Diana a vazut un plovaras negru pentru scoala si niste adidasi Vens si ia cumparat pentru ca era la oferta. Eu am vazut niste adidasi Nike pentru mine dar nu mi iam luat ca nu a avut mami bani la ea.Dupa ce am cumparat am plecat si la cichiboys sa ne uitam de mine. Acolo am vazut niste pantaloni grozavi de frumosi si o bluza roza superba si mami mi a cumparat. A vazut o pereche de pantaloni de trening pentru ea si a luat pentru munca. Pe orma am fost la Bowling sa luam o jucarie pe biletele alea si am luat un urs mare pe care il cheama Yellow,si apoi am fost sa cumparam inghetata Italiana. Cand am ajuns acasa ne-am spalat si ne-am culcat. Ce seara placuta. Dar bluza mea nu ca cea din imagine.

No hay comentarios:

Publicar un comentario