-LAURAS-

-LAURAS-

jueves, 16 de julio de 2009

Cu ochi unde...?


Este Miercuri seara ora 18:00 la casa mea din spania cand eu si Diana vanim de la Mercadona ne trezim cu Ana acasa sa ne zica daca mergem sa ne plimbam, si ne-am dus cu ea. Am fost pe la Druni sa ne dam cu putin gloss si Diana i cu Ana cu baston corector. Dupa aceea ne-am dus si pe la chino sa ne holbam,dar nu am cumparat nimic. Dupa aceea am spus sa merfem pe la San Juan dar nu am mai mers ca era vecinul lui Ana care ii placea. Am plecat sal urmarim si cand se aseaza pe o bamca in fata la Consum.Pe banca mai statea cineva, dar ghicitine? Niste babe. Darstati asa cqa nu era prieten cu babele si cu o masina care a venit sa-l ia. Si asa s-a intamplat totul dupa aceea am plecat sa ne plimbamdin nou si niste baieti cu ochi pe noi. Unul a si fluierat,unul ne-a facut cu ochul si tot asa pana am plecat acasa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario