-LAURAS-

-LAURAS-

jueves, 23 de julio de 2009

Love Barcelona!?!?!?!


Eate Dumionica ziua in care trebuie sa mergem in Barcelona sa vedem:Sagrada Familia, Aquarium de Barcelona si Camp Nou.Cand am ajuns am parcat masina chiar langa Sagrada.Bun am fost si am urcat cu liftul am facut o groaza de poze si am coborat pe scari,cea ce Dianei era frica pentru ca erau abrupte.Cand am ajuns jos am fost la un magazin de suveniruri si eu mi-am cumparat nu pix care scrie toate culorile, 2 creioane care scrie colorat si o guma de sters.Dupa cumparaturi am fost la muzeu s ne jolbam.Cand am terminat Sagrada am plecat la Aquarium de Barcelona sa vedem pestisori.La acvariu am vazut:pisici de mare. rechini si multe alte specii de pesti frumosi.Am vazut un robot care puteai sa te bagi in el si sa faci poze.Cand sa esim am fost iar pe la un magain si mi-am cumparat un pix cu un pinguin si un pajarel care avea in el niste pestisori care se miscau. Dupa ce am fost si la Aquarium a dat peste o strada care se numea Las Ramblas, acolo avea oameni care se imbracau ca de carnaval si stateau ca niste statui pana cand le puneai niste banuti, imediat incepeau sa se miste intotfelu.Dupa ce am mers umpic am vazut niste cartoane care dansau pe muzica.ce tere!!! Cand am plecat de pe Rambla am fost sa vedem si camp mou darera inchis.Que pena.Si asa am petrecut toata ziua.

No hay comentarios:

Publicar un comentario