-LAURAS-

-LAURAS-

martes, 14 de julio de 2009

La Bowling!·!·


Este Marti seara. Diana,mama,tata si eu mancam. Tati propune cea: hai sa ne plimbam! Si am plecat,dar mami a ramas acasa ca era prea obosita.Am fost prin Dechatlon sa ia tati ochelari de soare pentru ca cei vechi sau zgariat. Prin Dechatlon are si ghiozdane si Diana a gasit unu Adidas de la 30,00 la 8euro si la cumparat. Tati a mai vazut un tricou Adidas si lafel la cumparat.Apoi eu si Diana am jucat tenis.Dupa ce am platit am fost si pe la Bwling sa ne distram si sa participam la jocurile alea care iti dui tichete. A fost super! Tati a intrebat cat costa la popice sia spus 9euro 2 persoane.Am participat si Diana a castigat pentru ca eu ia-m dat din gresala pentru ea si le-am darmat pe toate. Dar nu e nimic conteaza ca am participat si ne-am distrat,ce seara grozava!

No hay comentarios:

Publicar un comentario