-LAURAS-

-LAURAS-

jueves, 23 de julio de 2009

Hmmmmmmmmm???


Este luni, 20 julie, ziua in care tati trebuia sa plece la munca de dimineata. Pana cand tati spune: -Mergem in centru comercial! Eu ia-m spus ca vreau in Salou si la-m intors. In Salou am fost pe plaja si pe la tarabe si apoi am fost in Sanguli Park sa facem fotografi si sa vada Diana ce nu a mai vazut. Eu sin Diana cand am vazut piscinele intoate partile vroiam si noi sa intram in apa ca sa ne balacim. Ia-m spus lui tati ca vrem sa intram dar el a spus ca nu pentru-ca vroia sa ne duca in alt camping Park Cambrils. Acolo era si mai misto.Am fost acasa ne-am pus costumul de baie si in camping la piscina.Acolo avea bar in mijlocu piscinei,cu scaune in apa ca in filme.La piscina de copii avea un dragon care era topogan si elefanti parca-s vi.Eu am ingvatat sa si inot si ne-am distrat pe cinste.

No hay comentarios:

Publicar un comentario